Nieszczęsny tryb awaryjny

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Nieszczęsny tryb awaryjny

    Skutecznie wyleczyliście mnie z Barumek (miałem zamiar kupić). Zdecyduję się chyba jednak na Fuldę, ale przesiądę się na alu więc pewnie 205/55R16.

    OT:
    Moze ktoś ma do sprzedania jakieś ładne alu do OI :?:
    Na nowe jeszcze mnie nie sać

  • #2
    Nieszczęsny tryb awaryjny

    Witam. Po długiej przerwie ja wciąż walczę z moją czeszką. Już rozebrałem wszystko co było możliwe po drodze od wlotu powietrza przez turbo aż do kolektora ssącego i znalazłem przyczyny bo niestety jest ich kilka mianowicie najpierw mieszek steroawania łopatkami turbiny był zgnity i przepuszczał więc został wymieniony na inny używany bo niestety nie występuje jako część zamienna. Niestety to nie pomogło łopatki ruszają się bez problemu więc szukałem dalej zobaczyłem zaolejoną chłodnicę powietrza więc została zdemontowana i okazało się że poprzedni właściciel jak miał stłuczkę uszkodził ją i uciekało z niej ciśnienie i zbierający się przez pół roku olej który przez tę szczeline wytryskiwał zalał czójnik ciśnienia doładowania. Chłodnica została zaspawana szczelność sprawdzona ale czójnik jest walnięty przynajmniej mieżony prostym sposobem miernikiem oprności nie wykazywał żadnych zmian. Ale jego cena jest kosmiczna i narazie muszę tak jeździć chyba że macie jakiś pomysł gdzie to można kupić tanio. Czy mogę go odłączyć bez ryzyka uszkodzenia silnika przez przekroczenie ciśnienia, czy są jakieś zamienniki inne niż bosch którym można zaufać i jeśli mogę prosić o sprawdzenie w etce numeru tego ustrojstwa bo nie spisałem go sobie jest to 1,9 AHF 99r. Sory że się tak rozpisałem i z góry dziękuję za odpowiedzi.

    Komentarz

    • Purchawa
      Admin
      S_OCP Member
      • 2004
      • 8007

      #3
      Uzywany czujnik kosztuje jakies 150zl.
      Nr czesci - 038 906 051

      Sprawdzales jakie bledy pojawiaja sie po notlaufie ?
      "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
      Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

      STOP ECO-TERRORISM!

      Komentarz

      • djczas
        RS
        • 2005
        • 9612

        #4
        Purchawa, nie koniecznie mogą się błąedy pokazywać po not lauf ie umnie jak padł czujnik doładowania i ciśnienia atmosferycznego kddu nie pamietam ale jak coś dla benzyny moge znalęźć bo mam go gdzieś na laptopie zapisanego to podam ten czujnik potocznie nazywany jest map sensorem

        Komentarz

        • Purchawa
          Admin
          S_OCP Member
          • 2004
          • 8007

          #5
          djczas, ale o czym ty mowisz? Bo jakos nic nie moge zrozumiec z tego co napisales.

          Kazde przejscie w tryb awaryjny odnotowane jest konkretnym bledem :!:
          Inna sprawa, ze cos takiego jak "przeladowanie" nie musi wcale od razu wywolac trybu awaryjnego!

          Wiec Staszek, prosze niech Ci sie nic nie wydaje, ze gdzies cos, kiedys, jakos slyszales. :?

          I nie mow, ze czujnik cisnienia doladowania jest nazywany potocznie MAP sensorem. Bo pierwsze, jest to jego wlasciwa nazwa.
          A po drugie MAF tez moze byc takim czujnikiem, tylko w inny sposob jest wykorzystywany.
          "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
          Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

          STOP ECO-TERRORISM!

          Komentarz

          • djczas
            RS
            • 2005
            • 9612

            #6
            oki znalazłem takie błedy na laptopie
            Control Module Part Number: 06A 906 032 HJ
            Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G01 0002
            Software Coding: 11500
            Work Shop Code: WSC 00077
            Additional Info: TMBGL...
            3 Faults Found:
            16622 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31): Signal too High
            P0238 - 35-00 - -
            16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal
            P0106 - 35-00 - -
            17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
            P1297 - 35-00 - -
            i teraz boost sensor i barometric pressure sensor g31 i g71 to jest ten tzw map sensor a to są dwa osobne czujniki w jednej obudowie i jest on zamontowany za intercoolerem tzn na wyjsciu wiem że to sie nazywa map sensor. Źle sie wyraziłem

            Komentarz


            • #7
              Sory że tak późno ale nie miałem kiedy zajrzec. Usterka 17958 przekroczenie ciśnienia doładowania tyle tylko że sprawdzałem to przed wymianą mieszka i naprawą intercoolera. niestety chcę uniknąc następnych wydatków za VAGA bo to jest 100zł. a to już prawie cena używanego czujnika. VAG nie wykazał innych usterek przepływomierz działa dobrze (podobno) n75 też. a czy po odłączeniu tego czujnika można wykluczyc jego wadę czy samochód przełączy się w awaryjny bo wykryje brak czujnika?

              [ Dodano: Pią 10 Lut, 06 23:12 ]
              Nowy problem.
              Pojechałem do innego mechanika wymienili mi mieszek sterowania kierownicami
              i turbina zaczeła pompowac do 2,5 mbar już nawet przy 3 tyś obr. i nie odcina przy tym cisnieniu przed wymiana przełączał się w awaryjny przy 2,2 mbar mówią że to wina zaworu na ktorym jest nr 1J0 906 627A bo podobno nie przechodzi testu na vagu i nie cyka czy to może byc wina tego zaworu do czego on służy i ile może kosztowac?
              Czy to jest ten słynny N 75? Dzięki za odpowiedź i sory że tak męczę.

              Komentarz

              • Paweł T
                Elegance
                • 2006
                • 784

                #8
                Diablo, a czy byłeś w Polmozbycie na przybyszewskiego odczytać kody usterek. Robią to za free, a jak chcesz dokładną diagnostykę to 30PLN.
                TDI ASV 140KM 300Nm

                Komentarz

                Pracuję...